Spørgsmål & svar

om Min Købmand appen

Her på siden finder du de spørgsmål, vi oftest får, og de svar vi giver.

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice mandag-fredag kl. 09.00 - 17.00.

Tlf.: +45 88 20 68 16

Mail: kundeservice@minkobmand.dk

Om fordelsappen

Hvad er Min Købmand app?

Min Købmand appen er Min Købmands fordelsprogram, som giver dig ekstra fordele og rabatter i Min Købmand. Fordelsprogrammet er knyttet op på dit betalingskort, så du slipper for at have et ekstra kort i pungen.

Er det sikkert at tilmelde mit betalingskort til Min Købmand-appen?

Ja, det er sikkert. NETS står for sikkerheden omkring dit betalingskort. Min Købmand er ikke i besiddelse af dine fulde betalingskortoplysninger. Vi gemmer alene dine oplysninger i en maskeret form, fx 4571 xxxx xxxx 6809, for at kunne hjælpe dig ved henvendelser om problemer med dit kort i appen eller ved betaling i butik.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit tilknyttede betalingskort, når jeg handler?

Har du glemt dit betalingskort, kan du desværre ikke modtage dine fordele. Det er ikke muligt at finde dig via telefonnummer eller email i kassen.

Jeg er flyttet - hvordan ændrer jeg favoritbutik?

Du kan altid ændre favoritbutik i appen under "Mere", ”Din profil”. Tryk på ”Favoritbutik” og find din nye favorit.

Kan jeg vælge flere favoritbutikker?

Nej, du kan kun vælge én favoritbutik, så sørg for at vælge den du oftest handler i.

Hvorfor skal jeg vælge en favoritbutik?

Du skal vælge en favoritbutik, fordi du kan modtage lokale fordele i appen, som kun gælder i din favoritbutik. Hvis ikke du har valgt en favoritbutik, vil du ikke se de lokale fordele.

Kan jeg tilmelde mig på hjemmesiden?

Nej. Du kan kun tilmelde dig i appen, men vi lover det er nemt og lige til. Hent appen i App Store her eller på Google Play her.

Skal jeg købe noget for at være medlem af Min Købmand appen?

Nej. Det er uforpligtende. Men det ville da være fjollet ikke at drage nytte af alle de fordele, du har gratis adgang til.

Kan jeg blive medlem uden en emailadresse?

Nej, desværre ikke. Man skal have en gyldig emailadresse og et gyldigt betalingskort.

Hvor kan jeg hente appen?

Du henter nemt appen i både App Store her og Google Play her. Den er gratis.

Kan jeg benytte Google Pay?

Vi understøtter Google Pay med MasterCard, men da teknologien endnu ikke er fyldestgørende udviklet på alle korttyper, kan der ske fejl, hvor rabatter ikke udbetales, også med MasterCard.

Vi anbefaler derfor, at du primært benytter fysisk betalingskort i vores butikker, hvis du normalt anvender Google Pay som betalingsmiddel andre steder.

Kan jeg benytte Apple Pay?

Vi understøtter Apple Pay med VISA, men da teknologien endnu ikke er fyldestgørende udviklet på alle korttyper, kan der ske fejl, hvor rabatter ikke udbetales, også med VISA. Det gælder både betaling med iPhone og Apple Watch.

Vi anbefaler derfor, at du primært benytter fysisk betalingskort i vores butikker, hvis du normalt anvender Apple Pay som betalingsmiddel andre steder.

Hvilke betalingskort kan jeg tilknytte Min Købmand appen?

Du kan tilknytte de fleste betalingskort i appen. Fx VISA, Dankort, MasterCard, Visa Electron, American Express m.fl.

Kan jeg betale med MobilePay?

Nej.  Det er ikke længere muligt at benytte MobilePay som generel betalingsmiddel i vores butikker.

Kan jeg bruge appen uden at være medlem?

Nej. For at bruge appen, skal du oprette dig med en profil i fordelsprogrammet.

Kan jeg have mere end ét betalingskort tilknyttet Min Købmand appen?

Ja. Du kan sagtens tilknytte flere betalingskort, hvis I er flere, der handler hjemme hos jer. Faktisk op til 5 kort. For at tilføje flere betalingskort, skal du blot trykke på ”Mere” og dernæst tryk på ”Betalingsmidler”, hvor du kan tilføje flere kort.

Hvordan tilføjer jeg et nyt betalingskort?

Det gør du nemt i appen under "Mere". Tryk på ”Tilføj betalingsmidler”. Indtast dine kortoplysninger og tryk ”gem kort”. Dit nye betalingskort er nu registreret.

Får jeg et fysisk medlemskort?

Nej. Det gør du heldigvis ikke. Vi har sparet dig for et ekstra kort i pungen ved at tilknytte fordelsprogrammet direkte til dit betalingskort. På den måde skal du ikke have et ekstra kort op ad pungen. Når du betaler med dit tilmeldte betalingskort, registreres dine fordele automatisk.

Jeg har glemt min adgangskode til appen - hvad gør jeg?

Hvis du har glemt din adgangskode til appen, kan du nemt få gensendt en ny adgangskode ved at trykke på ”Glemt adgangskode” på loginsiden i appen. Så får du automatisk tilsendt en ny adgangskode til din tilmeldte mail.

Kan jeg melde mig ud igen?

Ja. Hvis du ikke længere ønsker at være medlem, kan du slette din profil i appen.

Koster det noget?

Det er uforpligtende at være medlem i Min Købmand appen. Du tilmelder blot dit betalingskort appen, så er du klar til at gå ombord i dine nye fordele. Tilmelding kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.

Hvem kan blive medlem?

Alle over 18 år og som er bosiddende i Danmark har adgang til vores fordelsprogram. Det kræver blot et gyldigt betalingskort, en email-adresse, en smartphone og at du henter vores app. Så er du i gang. Tilmelding til Min Købmands's fordelsapp kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.

Hvordan bliver jeg medlem?

Det er nemt. Du bliver medlem ved at hente Min Købmand appen og tilmelde dit betalingskort. Du henter den fra enten App Store eller fra Google Play. Tilmelding til Min Købmands's fordelsapp kræver samtykke til at modtage markedsføring på e-mail og beskeder i appen.

Hvilke telefoner kan bruges til Min Købmand appen?

Du kan bruge Min Købmand appen på iPhone (iOS 14.0 og nyere) og Android telefoner (Version 6 og nyere).

Appen kan ikke bruges på windows-telefoner ligesom, at vi ikke supporterer tablets.

Hvor gammel skal man være?

Man skal være fyldt 18 år for at blive medlem.

Hvad er fordelene?

I appen kan du altid optjene point på dine indkøb og opnå helt op til 12% rabat.

Samtidig har du også altid ugens avis lige ved hånden. På den måde har du masser af inspiration med dig i lommen, når du skal planlægge ugen og forkæles i weekenden.

Kan jeg tilgå min profil på minkøbmand.dk?

Nej. Du kan ikke tilgå din profil via minkøbmand.dk. Du aktiverer rabatkuponer, ændrer favoritbutik samt opdaterer betalingskort og kontaktoplysninger nemt og hurtigt i appen.

Om pointsystemet

Hvor mange point får jeg, når jeg handler?

Du får 1 point pr. 1 krone. 

Hvor hurtigt kan jeg se mine point i appen?

Du kan se dine point i appen samme dag, og indenfor et par timer.

Optjener jeg point, når jeg handler varer online på Klik & Køb?

Nej. Vi kan desværre ikke understøtte optjening af point online endnu. 

Er der andre måder at optjene point?

Nej. Vi udløser kun point, når du handler i din favorit Min Købmand butik.

Hvor længe er mine point gyldige?

Optjente point er gyldige i 12 måneder fra det tidspunkt de er optjent.

Optjener jeg point, når jeg køber nytårsmenuer i Min Købmand?

Nej. Vi kan desværre ikke understøtte optjening af point online endnu.

Hvor meget rabat kan jeg optjene?

Du kan optjene 4%, 8% og 12% rabat. 

Optjener jeg point på alle varer?

Ja. Du kan optjene point på alle varer i Min Købmand.

Kan jeg optjene point, når jeg er debetkunde?

Nej. Vi kan på nuværende tidspunkt desværre ikke tilbyde pointoptjening mm. Til debetkunder.

Kan jeg optjene point, når jeg betaler kontant?

Nej. Fordelsprogrammet er knyttet op på dit betalingskort i appen. Ønsker du at optjene point skal du derfor betale i butikken med det samme kort, som du har registeret i appen. 

Hvornår fratrækker I mine point?

Når du vælger en rabatkupon, så bruger du kuponens værdi i point. Når du trykker “Vælg”, fratrækker vi automatisk pointene fra din pointsaldo. 

Hvad sker der, når jeg har optjent 2.500 point?

Når du har nået det maksimale antal point, udløser det automatisk en rabatkupon på 12%, som du har 14 dage til at aktivere i appen og indløse i butikken. Du starter herefter forfra på din  pointoptjening.

Jeg har ikke fået point for mit køb, hvorfor?

Vi er kede af du ikke har modtaget point. Kontakt kundeservice på kundeservice@minkobmand.dk eller telefon 88206816 som kan hjælpe dig. 

Optjener jeg point med det samme?

Ja. Når du har tilmeldt dit betalingskort i appen optjener du automatisk point på dit næste køb. 

Hvor mange point skal jeg optjene for at få en rabatkupon?

1500 point = 4 % 

2000 point = 8% 

2500 point = 12% 

Om rabatkuponer

Hvordan får jeg en rabatkupon?

Når du har handlet og optjent det givne antal point, konverteres det automatisk til en rabatkupon du kan aktivere under “Fordele”. 

Hvornår udløber en opsparet rabatkupon?

Din rabatkupon udløber efter 14 dage, uanset om den er aktiveret eller ej.

Hvad sker der, hvis jeg ikke når at bruge min rabatkupon inden den udløber?

Udløber din aktiverede rabatkupon, fratrækker vi stadig kuponens værdi i point fra din pointsaldo. 

Kan jeg bruge en rabatkupon, hvis jeg betaler kontant for købet?

Nej. Fordelsprogrammet er knyttet op på dit betalingskort i appen. Ønsker du at bruge en rabatkupon skal du derfor betale i butikken med det samme kort, som du har registeret i appen. 
  

Hvordan aktiverer jeg min rabatkupon?

Når du har opsparet en rabat, skal du selv aktivere fordelen inde under ”Fordele”. Når du har aktiveret rabatkuponen, bliver den automatisk indløst på dit næste køb med det tilmeldte kreditkort. Du kan altid deaktivere din rabatkupon, hvis du alligevel ikke ønsker at bruge den på en given handel. Bemærk dog, at rabatkupon udløber efter 14 dage, aktiveret eller ej.

Kan jeg deaktivere en rabatkupon? 

Ja, du deaktiverer din rabatkupon på samme knap som du aktiverer den. Vær opmærksom på at du skal bruge en rabatkupon indenfor 14 dage.

Hvor mange rabatkuponer kan jeg bruge på ét køb?

Du kan kun bruge én rabatkupon pr. Køb. Bemærk, at du godt kan indløse en gevinst fra spil samtidig med, at du indløser en rabatkupon. 

Hvor mange rabatkuponer kan jeg have optjent på én gang?

Du kan have optjent flere rabatkuponer på samme tid, men du kan kun indløse én rabatkupon pr. Køb. 

HENT APPEN

og optjen point nu!
Læs mere
Pointtrappe
;